Wednesday, August 21, 2013

Wordless Wednesday : Adakah Aku Hanya Dianggap Poser Kerana Tidak Pergi Konsert Metallica Walaupun Mempunyai Discography CD Mereka Yang Hampir Lengkap?



Today is the day...

16 comments:

  1. gambar cd2 ni ko susun random atau ikut susunan diskografi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ikut diskografi dah salah tu...Ini memang POSER!!!

      heheheh..

      Delete
    2. Sepatutnya ikut susunan tapi tersalah pulak susun antara Master Of Puppets dgn Ride The Lightning....nampak sangat aku ni poser haha

      Delete
    3. Garage Inc dgn S&M pun salah susun...aiyaaa

      Delete
    4. Kena terima hakikat yg gua adalah poser sejati....sedih™.....hahaha

      Delete
  2. itu namanya tak ada rezeki. nlepas keluar album baru, mungkin derang tour cni lagi. jom daftar masuk metclub *rabak poket*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada info ke pasal album baru? Nice...

      Delete
  3. Serious berbual, you dont miss anything much.
    Yes, its hetfield, ulrich, hammett on stage being mtv stars.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for your kind words bro...huhu

      Delete
  4. Jgn bersedih adi..aku pun tumpang sedih ni..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena redha dalam hal2 mcm ni bro....huhu sedih™

      Delete
  5. Takdela poser. Cuma tak beli tiket awal mungkin salah kita. Tak beli langsung tu memang salah penganjur galaxsucker. Total harga cd tu pun tak habis RM450.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu bro...total harga cd ni masih tak mampu nak beli harga tiket yg paling mahal masa konsert hari tu.

      Delete

silakan memberi sebarang komen...whether it's good or bad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...