Sunday, October 21, 2012

Pics Hancur Sempena Oktoberfest 2012 Bertempat di LA Bistro @ Kemena Hotel, Bintulu

Topi ahli sihir yang aku ambik di atas lantai hotel,mungkin tiada yang punya. So aku rembat saja lah hehe.

Event ini telah berlansung pada hari sabtu 20 Oktober 2012 bertempat di LA Bistro, Kemena Hotel Bintulu. Antara band yang terlibat dalam sesi persembahan malam itu ialah Majestica, Ana & The Scene, Wantwojuice, The Once dan semestinya Metuk Ulau Project (yup, with no K...bye bye K). Di bawah merupakan beberapa pics hancur yang diambil menggunakan kamera Nikon Coolpix S5100 aku yang hampeh, seperti kata Ijau ianya menjadi blurry disebabkan ada masalah pada bahagian exposure compensation. Aku memohon seribu kemaafan jika ianya memeningkan kepala anda, baik makan painkiller awal2 bagi mengelakkan rasa kepeningan semasa melihat pics di bawah.

Aru (Korawk) Koffin Kanser dari Pandan, Sebauh

Aru Korawk sambil diperhatikan oleh Ijau dari belakang

The Once in action (genre: Reggae)

The Once Live at LA Bistro, aku yang main keyboard tu hehe

The Once.Tunggu queue nak habiskan lagu..

The Once in Action. Let's do the dancing!

Majestica Live at LA Bistro (Genre: Progressive Rock)

One of the most happening band in Bintulu. This is Majestica!

Majestica still kick ass!

Majestica still in action!

Ana & The Scene: (Genre: Indie / Alternative Rock)

Ana & The Scene. Frontman bro Chop Sudir serta rakan2 adalah antara band indie yang terbaik di dalam scene UG Bintulu

Ana & The Scene. Saat paling best ialah apabila mereka cover lagu Kings Of Leon "Use Somebody"

Metuk Ulau Project. Yang ini aku lah haha (Genre: Heavy Metal / Iron Maiden cover band)

Metuk Ulau Project performing some Iron Maiden songs.

Metuk Ulau Project. Aduh hancur betul pic ini haha...sungguh memalukan

Wantwojuice. Genre (Alternative/Indie) mereka juga sebuah cover band Nidji.

Wanwojuice: Ini ialah 2nd guitarist, saudara Ikhwan..

Brader ini pula lead guitarist untuk Wantwojuice, dia meminjam gitar Ibanez GAX30 aku. Ya Allah selamatkan gitar aku itu.
Next time, aku akan letak video pulak (yang sempat diambil guna kamera hampeh aku tu) untuk tontonan anda sekalian, Harap terhibur ya dengan pics yang hancur tadi hehehe...mungkin blog Ada Apa Dengan Ijau? serta Geng Kereta Sapu juga akan post entri tentang topik yang sama sedikit masa lagi InsyaAllah.

21 comments:

  1. Wahh..nice bro..takda la hancus sangat pun kira ok la pics tu suma..err..Tshirt MJ Thriller tu lawa la..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha tq bro...tshirt MJ tu aku beli online dari www.getupmerch.com boleh check kat sana bro...

      Delete
  2. Hahahaha ! Ada aru duhal brooo ! Terbaek....

    ReplyDelete
  3. 1. smpt jugak ko buat entri, aku entri jamming MUP@REG pun blm upload lg
    2. kompom ka tukar "PROJECT"?
    3. semput aku, semput lagi drummer (bob) di blkg
    4. main event oktoberfest = MUP?

    *membuyuk! aku pun mau topi ahlilsihir cap rimau tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1.aku kalo terlalu letih,susah mau tidor
      2.confirm sajalah tukar Project,lagpun x bagus hancurkan bahasa inggeris
      3.gaviscon?
      4.hantam sajalah haha...

      Topi sihir?haha finders keepers...sapa cepat dia dapat...

      Delete
  4. Happening sungguh scene Bintulu ni ek..

    ReplyDelete
  5. nasib ko yang amik gambar... kalau Korawk... aku suspect dah nih...hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karawk betul2 jadi jackie chan mlm tadi....drunken master hahaor

      Delete
    2. Segala kuntau dgn kalari payat bawaan Korawk semuanya keluar malam tu bro...kelakar gak tgk dia,anyway tq psl support MUP dr jauh bro haha...ada jugak mcm tu kan hehe...

      Delete
    3. pengaruh hero tamil sliding kuda...

      Delete
  6. Replies
    1. Kalo dpt tgk band Au Revoir perform lagi best kan hehe...

      Delete
  7. LA Bistro has been Maidenized that night bro haha...Up The Irons!

    ReplyDelete
  8. kalau gambar ni ambil dengan kamera + tripod silap2 boleh hasilkan slow sync punya gambar hehehehehe... Mi Scusi teringin nak perform kat sana... yeargghhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah kalo ada organizer gig yg nak,boleh la bawak band lu perform di bintulu bro hehe...

      Delete

silakan memberi sebarang komen...whether it's good or bad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...