Wednesday, June 26, 2013

Wordless Wednesday : "Keep Calm" Versi Metallica

Khas ditujukan kepada mereka-mereka yang tidak dapat menonton konsert Metallica di Singapura akibat kekangan kewangan (seperti aku). Sedih™

18 comments:

  1. Replies
    1. Mudahan ada buat show di Malaysia saja la...

      Delete
  2. Errr..masih 50-50 lagi..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau xda komitmen lain, boleh saja bro haha...

      Delete
  3. SGD148 untuk tengok sekumpulan warga tua...hmmmmmmm....tak berbaloi...

    (sekadar menyedapkan hati...heheh...)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 tahun lps pun kita tgk sekumpulan warga tua jugak kan?

      Delete
    2. tapi tu tiket murah...cuma ribena jer yg mahal... :P

      Delete
  4. dah melanggar etika wordless wednesday ni... sbb ada ayat panjang

    ReplyDelete
  5. Awwww sikpa. rasanya ada datang KL kelak nak. start tabung dana metalika gik

    ReplyDelete
    Replies
    1. We just hope for the best, sis....haha

      Delete
  6. Love the variants. Tapi kalau background merah lagi cun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Background merah common sangat bro haha...

      Delete
  7. Ticket mahal tak payah masuk. Tapi pergi kat tapak aje beli cenderamata aje.Dapat baju pun jadila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu bro, kalau dpt beli tshirt tour diorang ke Singapore....haha baru best

      Delete

silakan memberi sebarang komen...whether it's good or bad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...