Wednesday, November 6, 2013

Wordless Wednesday : Suatu Ketika Dahulu, Bersama Alat Muzik Pertamaku


20 comments:

  1. Perggghh..kecik2 dah pandai buat gig..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat gig dalam rumah saja brader haha...

      Delete
  2. Replies
    1. Now, unfortunately not so cute...sedih™

      Delete
  3. best tengok latarbelakang gambo tu...semua barang2 klasik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koleksi cawan, kaset, tv, pemain kaset dan old school mixer tu...ni rumah lama aku di Miri, Sarawak sekitar tahun 80'an

      Delete
  4. Replies
    1. Setail duak tail tiga tail.....bertail tail haha

      Delete
  5. wah2..kecik2 dah minat muzik duhal =) hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Some big parts of my life is music...

      Delete
  6. Aku tengok foto ni, aku tengok seluruh foto, setiap benda barang pakaian kat foto ni ialah legend.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 80's music is now consider as legends, bro....respect!

      Delete
  7. ni mesti layan BDB nih... gaya sama aje..

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooo oooo oooo gadis ayu...lesung pipit di pipi...hahaha

      Delete
  8. Aku sampai sekarang tak paham mak-mak kita. Pinggan,cawan lawa/mahal/arcopal semua buat display aje. Kalau pakai pun buat raya aje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ianya satu fenomena alam yang kita orang lelaki takkan faham dan takkan jumpa jawapannya sampai bila2 hahaha

      Delete
  9. dah lama tak nampak tv kembung tu.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo simpan lagi, boleh buat akuarium tv tu hahaha

      Delete

silakan memberi sebarang komen...whether it's good or bad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...