Friday, January 31, 2014

4 Tahap Mendidik Anak Mengikut Sunnah Rasulullah SAW


6 comments:

  1. Betul..tapi era zaman skang ni dah kembali ke zaman jahilliah dah..mcm2 kes anak pukul mak la,pukul bapak la..mudah2an jadi anak yg soleh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. benar tu tuan, apa yang penting ialah doa dari ibu bapa agar anak2 nya menjadi yang terbaik di dunia dan di akhirat.

      Delete
  2. Insyallah...
    tapi personally pada aku typical malays suka cakap anak derhaka kat ibu bapa.
    tapi lupa mak bapak pun boleh derhaka kat pemberian Allah kat mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada kebenaran dalam kata2 tuan Deaf tu...mak bapak selalu lupa akan hakikat yang anak adalah pemberian dan salah satu nikmat yang Allah beri

      Delete
  3. bagus ni,nak print lekat kat dinding bilik,selalu telupa dengan sikap si kecil yang inginkan perhatian aku.. huhu.. tq bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silakan, ilmu utk dikongsikan bersama ni...

      Delete

silakan memberi sebarang komen...whether it's good or bad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...