Friday, December 16, 2011

Movie Trailer: DON'T BE AFRAID OF THE DARK (2010)


Di atas merupakan 2 buah poster rasmi untuk filem Don't Be Afraid Of The Dark

Daripada pengarah yang membawakan anda filem sci-fi thriller hebat seperti Blade 2, Pan's Labyrinth, The Orphanage, Hellboy 1 dan 2 , kali ini Guillermo Del Toro menghidangkan kepada kalian semua sebuah lagi karya seram beliau yang berjudul Don't Be Afraid Of The Dark. Seperti filem2 yang lepas, Guillermo kali ini juga memaparkan kesan2 CGI yang tip-top, animatronik serta creature-making yang hebat dan semestinya plot cerita yang menarik. Walapun aku belum lagi tengok movie, tetapi setakat ini, filem2 arahan Guillermo tidak pernah mengecewakan aku (aku harap lepas tengok movie ini, aku tak rasa menyesal menontonnya haha)


5 comments:

  1. cubalah soundtracknya ada mengandungi lagu fear of the dark dari pakcik Iron

    ReplyDelete
  2. haha tok la molah aku x sabar mok jamming 24hb di Z-studio bersama2 geng Metuk Ulau Projekt!

    ReplyDelete
  3. hancuss...cinta muka kena buku lima...aiya

    ReplyDelete
  4. tak tengok lagi, mesti kena tengok nih..

    ReplyDelete

silakan memberi sebarang komen...whether it's good or bad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...