Tuesday, January 22, 2013

TRESNO di Soundcloud.com : Pra-dengar Beberapa Lagu Kami!

InsyaAllah dalam tahun 2013 ini aku berhajat nak buat comeback untuk band alternative/indie/experimental aku ini TRESNO. Mungkin ada mengikuti beberapa siri gig yang akan diadakan sekitar Bintulu, Sarawak nanti. Just wait and see!

Untuk mendengar lagu2 di bawah, anda hanya perlu klik butang "PLAY" sahaja yang berwarna oren di sebelah kiri pada link yang diberikan.

12 comments:

  1. Aku tak pandai nak kritik macam Simon Cowel tu,tapi seperti kata bro faizal,steady! Moga karya2 lu akan jadi evergreen satu hari nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xp bro,kritikan dan komen kami terima saja...tahun lepas masa demo kami di review oleh Abg Rom ROTTW, kitorang memang kena kaw kaw la, mutu rakaman x bagus dan vokal aku kena perbaiki lagi.aku anggap komen mcm tu jadi motivasi utk aku improve muzik band ni.mudah2an la jadi evergreen haha kalo x pun jadi koleksi peribadi pun xpa la haha....

      Delete
    2. Abg ROM pun dah kritik kira ok la tu bro..makna nya dia nampak jugak sesuatu dalam Tresno ni..

      Delete
    3. Pertama kali aku htr demo Tresno masa tahun 2005 kat Abg Rom, dia ada review utk 1st demo kitorg...masa tu dia bagitau la ada potensi,songwriting bagus n boleh pergi jauh...pastu last year aku htr utk 2nd demo, haaa masa tu la dia expect material yg lebih bagus dari kami tapi 2nd demo tu bagi dia ada kurang beberapa tempat mcm teknik vokal aku, song arrangement dan mutu rakaman. Aku rasa dia betul, kritikan dia membina. 2nd demo tu kitorang buat secara tergesa2. We learned from our mistakes.

      Delete
  2. Replies
    1. Haha...mengimbas kembali zaman kerancakan bunyian alternative rock era 90'an bro...

      Delete

silakan memberi sebarang komen...whether it's good or bad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...