Wednesday, April 17, 2013

Wordless Wednesday : Katakan TAK NAK!

Alhamdulillah, aku sudah 10 bulan bebas nikotin...anda bila lagi? (kepada geng2 smokers)

20 comments:

  1. Syabas bro..apa petua?share sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takder petua bro, just muhasabah diri, aku sebenarnya semakin sakit tiap kali merokok...sampai tahap muntah darah...haaa yg tu buat aku nak quit automatically!

      Delete
  2. Replies
    1. 20 tahun? Boleh tahan tu...tahniah bro

      Delete
  3. saya sudah 20 tahun juga quit. Applause to us!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Standing ovation please...sama macam bro Berteromber gak...tahniah doc!

      Delete
  4. aku dari kecik tak pernah isap... tolong beli pernah la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah lu x pernah terjebak ke dlm dunia perokok...tahniah sekali lagi

      Delete
    2. nak terjebak macam mana... arwah bapak garang....huhuhuh

      Delete
    3. Hehe rasanya itulah hikmah dia jadi orang yg garang...x nak kesihatan anak terjejas dan x nak hidup anak dia singkat...

      Delete
  5. ..gua dah quit sejak 1986..hehehee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah dekat 27 tahun tu bro! Perghh syabas...

      Delete
  6. Tahniah bro...hidup sihat tanpa rokok..tolak sekali rokok eletronik....hekhek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vapor ya cuma seronok ditengok...mun mok ikut, rasanya mcm x mok jak hehe

      Delete
  7. Tahniah bro...hidup sihat tanpa rokok..tolak sekali rokok eletronik....hekhek

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Nikotin sebenarnya bukanlah solusi kepada masalah kita...true story!

      Delete

silakan memberi sebarang komen...whether it's good or bad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...